Γιατί κολλάμε με το Telemarketing;

3:00π.μ. μπροστά από την τηλεόραση, να βλέπεις το πριν και το μετά ενός κοιλαρά. Γιατί δεν πας για ύπνο;

Πολλές φορές μου έχει τύχει καθώς κάνω ζάπινγκ να πέσω πάνω σε telemarketing. Είναι κάτι σαν παγίδα αράχνης και εγώ είμαι η αποψινή τροφή της. Αν πέσω μέσα αυτό ήταν, κόλλησα. Δε νομίζω να είμαι ο μόνος όμως που το παθαίνει. Το telemarketing έχει την τάση να σε κολλάει στην τηλεόραση ενώ ξέρεις ότι δεν πρόκειται να αγοράσεις κάτι. Ή πρόκειται; Εγώ πάντως δεν έχω αγοράσει ποτέ τίποτα. Παρόλα αυτά κολλάω και ακόμα δεν ξέρω το λόγο.

Το να βρίσκεσαι στον καναπέ στις τρεις το πρωί και να βλέπεις telemarketing μπορεί σημαίνει 3 πράγματα. Ή είσαι φοιτητής, ή βρικόλακας (γουστάρεις ξενύχτι!) ή απλά έχεις αϋπνίες. Ότι και να είσαι υπάρχει πάντα κάτι να αγοράσεις. Σαν φοιτητής έχεις χρόνο αλλά όχι χρόνο για πέταμα, οπότε τα όργανα γυμναστικής είναι ότι πρέπει για να φτιάξεις το σώμα σου με μόνο 3 λεπτά άσκησης την ημέρα. Αν είσαι βρικόλακας, η γυμναστική θα σε κάνει να κοιμάσαι καλύτερα (όσο κοιμάσαι τέλος πάντων). Αν από την άλλη έχεις αϋπνίες και πάλι τα 3 λεπτά άσκησης την ημέρα θα σε σώσουν. Θα φτιάξεις το βιολογικό σου ρολόι βρε αδερφέ.

Το κλασσικό που συμβαίνει πάντα είναι να σου λένε από την αρχή το «μυστικό». Στα πρώτα 30 δευτερόλεπτα δεν υπάρχει περίπτωση να μην ακούσεις κάτι του στυλ, «το μυστικό βρίσκετε στον επαναστατικό σχεδιασμό του από βιοπλαστικό μέταλλο τρίτης γενιάς με μόρια υδραργύρου που κάνει το σώμα λαμπάδα και μπλα μπλα μπλα». Μη μου το λες το μυστικό ρε telemarketing, άσε με να βράζω στο ζουμί μου με την αγωνία να το ακούσω στο τέλος, μου χαλάς όλο το στόρι.

Ένα άλλο τρικ που έχω προσέξει είναι στις συγκρίσεις πριν και μετά. Το ότι αλλάζουν χρώμα, δόντια, μακιγιάζ, το βλέπεις κι εσύ δε χρειάζεται να το αναφέρω. Αυτό που περνάει στη «ζούλα» είναι η έκφραση του προσώπου, αυτό που περνάει και στο δικό μας υποσυνείδητο στην ουσία. Στο «πριν» είναι πάντα σαν κακομοιριασμένοι, σαν κομμώτρια που δε της πέτυχε η βαφή ένα πράμα. Στο «μετά» έχουν κερδίσει το λόττο και λάμπουν από χαρά. Για το θεό κύριοι.

Το βασικό είναι πως για να υπάρχει τόσα χρόνια στην τηλεόραση το telemarketing, σημαίνει πως έχει αποτέλεσμα. Κάποιος αγοράζει τα κακόγουστα παπούτσια που περπατάς και αδυνατίζεις (θα ‘θελες). Το στυλό που σβήνει τις γρατσουνιές (δε σφάξανε). Ένα από τα πάμπολλα όργανα που σε κάνουν φέτες με 3 λεπτά άσκησης την ημέρα (άντε 4 για καλύτερα αποτελέσματα). Όπου ακούς πολλά κεράσια… μάλλον έχει κερασιά!